Anasayfa       İletişim                            
 


Adet döneminizi dengeli ve doğru beslenmeyle hafifletin.
Özellikle hafta boyunca canınız yoğun, bol çikolatalı tatlılar istiyorsa ya da iştahım bir anda niye bu kadar açıldı demeye başladıysanız paniğe gerek yok çünkü adet döneminiz yaklaşmış olabilir. Yapmanız gereken şey çok basit: Öncelikle Rozi ürün ailesinden, döneminizin yoğunluğuna uygun bir ürün alarak, bir iki tane çantanıza atın ki hazırlıksız yakalanmayın. Sonrasında yapacağınız hazırlık süreci ve devamında beslenmenize dikkat etmek. Sizin icin hazırladığımız aşağıdaki beslenme önerilerimizi uygularsanız o kadar rahat, huzurlu bir adet dönemini daha gülümseyerek atlatmış olursunuz.

  • Günde 6 öğün beslenmeye çalışın. Bu durum kan şekerinizi dengeleyeceği için kriz riskini azaltıyor.
  • Bol posalı besinler tüketin. Öğünlerde, tam tahıllı ekmek, kepekli makarna ve kahverengi pirinç tercih edin. Yemeğin yanında bol salata tüketin. Tam tahıllı gıdalar ve bol salata, öğünler sonrası oluşacak açlık hissini engeller.
  • Şeker, reçel, bal gibi besinler kan şekerini hızlı yükseltir ve hızlı düşürür. Kan şekerinde hızlı düşmeler tatlı krizlerini tetikler. Regl dönemi öncesi ve sırasında bu tür besinlerin tüketimini mümkün olduğunca sınırlandırmaya çalışın.
  • Kabuklu yenebilen meyveleri kabuklu tüketin. Meyve suları yerine meyvelerin kendisini yiyin.
  • Üç ana öğün arası tüketilecek üç ara öğünde meyve ve yoğurt gibi besinler veya tam buğday unundan ekmekle yapılacak yağsız tost gibi besinler tercih edilebilir.
  • Bu dönemde tatlı yeme isteğinize karşı koyamıyorsanız ağır hamur tatlıları yerine; süt ve meyve tatlılarını veya dondurmayı tercih edebilirsiniz.


  Arkadaşıma Gönder   Yazdır   Önceki sayfa

Ana Sayfa Ürünler Kadın Sağlığı Eğlence Özel Gün Takvimi Çağla Kubat Üyelik SSS İletişim

 LKER 2008 2008        Kullanım Koşulları    Gizlilik Bildirimi    Site Haritası